وبلاگ

همه چیز درباره استایل کژوال

همه چیز درباره استایل کژوال

علاقه مندان به دنیای مد و فشن می دانند که استایل کژوال به معنی انتخاب لباس های راحت و سبک است. شلوار لی و تیشرت عناصر اصلی استایل Casual محسوب می شوند. به طور کلی می توان گفت هر پوششی که شما با آن احساس راحتی کنید نوعی تیپ کژوال است.روسری جدید طرح کاشی

انواع استایل کژوال

کشور آمریکا خاستگاه استایل کژوال است. در اوایل قرن بیستم همراه با تولد برندهای مختلف در آمریکا، کوکو شنل استایل کژوال را به بازار معرفی کرد. کژوال انواع مختلی دارد. وجه مشترک کژوال های مختلف احساس راحتی در عین شیک بودن است. خانم ها می توانند از انواع بلوز، مانتو، شلوار جین، دامن، هودی و … در استایل کژوال خود استفاده کنند.

همچنین استفاده از چکمه، بوت، نیم بوت، صندل و کتانی در میان خانم های علاقه مند به تیپ کژوال بسیار رایج است. استایل کژوال دست خانم ها را در استفاده از اکسسوری های مختلف، مانند شال و روسری باز می گذارد. به طور مثال خرید روسری و استفاده از آن تیپ کژوال شما را به استایلی چشم نواز تبدیل خواهد کرد.

روسری جدید طرح گلاره

آقایان نیز می توانند از استایل کژوال برای حضور در موقعیت های مختلف استفاده کنند. چرا که کژوال استایلی راحت است که در عین حال با مد روز مطابقت دارد. تیپ کژوال می تواند بسیار ارزان تمام شود. زیرا می توان با تیشرتی ساده و یک شوار جین که حالا حالاها از مد نخواهد افتاد به استایل کژوال دست یافت. همچنین آقایان می توانند از یک پیراهن نخی، کت و یا هودی در تیپ کژوال خود استفاده کنند. یک جفت کفش چرم نیز می تواند استایل کژوال آقایان را بسیار جذاب کند.

دختران جوان و نوجوان از طرفداران همیشگی استایل کژوال هستند. آنها از مینی اسکارف به عنوان یک اکسسوری محبوب برای تکمیل کردن استایل خود استفاده می کنند. یک شلوار نخی راحت و یا یک شلوار جین گشاد به همراه کفش های اسپرت و کالج نیز در میان خانم های جوان محبوبیت زیادی دارد.

روسری دخترانه طرح رونیا

کاربرد استایل کژوال

کژوال در تمام فصل‌ها کاربرد دارد. لذا این استایل به یک فصل یا موقعیت خاص محدود نیست. این سبک از استایل دسته های مختلفی مانند استایل کلاسیک، بیزینسی، هنری، مینیمال و … دارد. به طور مثال خانم ها می توانند با استفاده از شال نخی یک کژوال هنری را برای خود رقم بزنند.

در کژوال کلاسیک استفاده از لباس های هماهنگ و یا به عبارتی ست بسیار حائز اهمیت است. در کژوال مینیمال از کمترین تنوع رنگی و همچنین کمترین اکسسوری و زیور آلات استفاده می‌شود.

روسری زنانه مشکی جدید طرح گلبوته

سخن پایانی

ما در فروشگاه اینترنتی میس رز تلاش می کنیم انواع شال، روسری و مینی اسکارف را برای استفاده در کژوال های مختلف تولید و عرضه کنیم. همچنین فروش عمده روسری در دستور کار ما قرار دارد. با خرید عمده می توانید چندین روسری را با قیمتی مناسب برای استفاده در استایل کژوال خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید