وبلاگ

مدل بستن روسری

مدل بستن روسری
روسری یک جزء مهم و تاثیرگذار در پوشش خانم‌ها است. لذا مدل بستن روسری در میان خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. اکثر خانم‌ها روسری خود را به روش ساده‌ای می‌بندند. به این ترتیب که آن را به شکل مثلثی روی سر قرار داده و در زیر چانه خود گره می‌زنند. اما عده‌ای از خانم‌ها علاقه دارند که روسری خود را به شکل مدل دار ببندند.
روسری طرح طاووس قواره 120
مدل‌های مختلفی برای بستن روسری وجود دارد. باید توجه داشت که جنس روسری بر مدل دار بستن آن تاثیرگذار است. مثلاً روسری نخی بسیار مدل پذیر است، ولی مدل دادن به روسری‌های لیز کار دشواری خواهد بود.

مدل دار بستن روسری مجلسی نیز در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. چرا که استایل زیبایی را رقم زده و اعتماد به نفس بالایی را جهت حضور در مجالس برای آنها ایجاد می‌کند.

روسری قواره 120 طرح هیلدامدل بستن روسری زیر چادر برای خانم‌های محجبه‌ای که از چادر استفاده می‌کنند اهمیت زیادی دارد. لذا خانم‌های چادری علاوه بر جنس روسری باید به جنس چادر خود نیز توجه داشته باشند.

علاوه بر جنس روسری، قواره آن نیز در مدل دار بستن روسری تاثیر زیادی دارد. برای مثال مدل دادن به روسری قواره بزرگ راحت‌تر از مدل دار بستن مینی اسکارف است. خانم‌های چادری روسری‌های قواره بزرگ را برای استفاده در زیر چادر ترجیح می‌دهند.

روسری قواره 120 طرح مارشاانتخاب یک روسری که از نظر رنگی با دیگر اجزای استایل شما ست باشد و مدل دار بستن آن می‌تواند ظاهر شیک و متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

گیره روسری برای مدل دادن به روسری کاربرد زیادی دارد. از گیره به عنوان فیکسر استفاده می‌شود. شما می‌توانید روسری خود را با مدل لبنانی، ترکیه‌ای یا مدل کویتی ببندید. هر کدام از این مدل‌ها زیبایی خاص خود را دارند، اما شما باید مدل مناسب با شکل و فرم صورت خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید