وبلاگ

استایل کلاسیک با شال و روسری

استایل کلاسیک با روسری و شال

استایل کلاسیک یکی از پر طرفدار ترین استایل ها در میان خانم هاست. افرادی که از استایل کلاسیک استفاده می کنند، معمولا جسور و با جذبه هستند و یک شخصیت مقتدر دارند. در استایل کلاسیک خبری از پارچه های برق دار و اکلیلی و شلوغ نیست و پارچه لباس های کلاسیک معمولا ساده و شیک هستند.استایل کلاسیک در میان خانم های جوان و بزرگسال از محبوبیت زیادی برخوردار است و یکی از دغدغه هایی که این دسته از خانم ها همیشه به آن برخورد می کنند، نحوه ساخت یک استایل کلاسیک با شال و یا روسری است.

روسری جدید طرح گل رز خالدارساخت استایل کلاسیک با شال و روسری کار بسیار ظریفی است و هر کسی نمی تواند به بهترین شکل ممکن از پس این کار بر بیاید. برای اینکه بتوانید یک استایل کلاسیک بسازید، باید دور لباس های شلوغ و رنگارنگ را خط بکشید.

خانم های با وقار با یک تیپ و استایل کلاسیک که از لباس های بسیار ساده و مینیمال اما شیک ساخته شده، همواره در تمام مجالس می درخشند.

اما برای اینکه بتوانیم همراه با شال و روسری یک استایل کلاسیک بسازیم چه باید کرد؟ در درجه اول توجه به جنس شال و روسری است.

اگر قصد دارید از شال و روسری به صورت ساده بر روی سر خود استفاده کنید، باید یک شال یا روسری ساده و ترجیحا تک رنگ انتخاب کرده و جنس آن به صورتی باشد که با بقیه لباس های شما همخوانی داشته باشد.

همچنین اگر قصد استفاده از اکسسوری های مختلف را دارید، باید به مدل بستن شال و روسری خود نیز توجه کنید. از طرفی ترکیب شال و روسری با آرایش هم می تواند بر جذابیت ظاهری شما بیافزاید.

روسری جدید طرح کاشیاما یک استایل کلاسیک با شال و روسری، همیشه به صورتی نیست که شال و روسری بر روی سر قرار بگیرد. گاهی در برخی از استایل ها می توان به صورتی از شال و روسری استفاده کرد که از بخش های دیگر استایل آن را به کار برد.

ساخت این استایل ها کار سخت تری است اما جذابیتی که دارد را تقریبا می توان گفت هیچ استایلی ندارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم از شال و روسری در چه بخش هایی از استایل کلاسیک می توان استفاده کرد؟

استفاده از شال به عنوان هدبند

یکی از راه های ساخت استایل کلاسیک با شال و روسری، استفاده از آن ها به عنوان هدبند است. این راه در مواقعی به کار می آید که شما به عنوان یک خانم، یک پیراهن بلند ساده و کلاسیک پوشیده اید.

در ادامه برای کامل کردن استایل خود می توانید از یک شال استفاده کرده و بعد از تنظیم اندازه آن، به عنوان هدبند بر روی سر خود قرار دهید. به این ترتیب با استفاده از یک شال و ساخت هدبند، استایل کلاسیک خود را کامل کرده اید.

روسری نخی طرح مهرسااستفاده از روسری به عنوان دستمال گردن

یکی دیگر از راه های ساخت استایل کلاسیک، استفاده از دستمال گردن است. اما برای این کار لازم نیست که حتما یک دستمال گردن خریده و با پرداخت هزینه اضافی این لطف را در حق استایل کلاسیک خود انجام دهید! تنها کافی است یک روسری چهار گوش برداشته و بعد از تنظیم اندازه آن با رعایت قوانینی که برای بستن دستمال گردن وجود دارد، آن را بر دور گردن خود بپیچید.

این استایل برای خانم هایی مناسب است که در مهمانی های رسمی با یک شومیز و شلوار شیک و ساده حاضر می شوند. با اضافه کردن یک دستمال گردن به استایل خود، می توانند زیبایی آن را تا چند برابر افزایش دهند. در ضمن اگر پارچه شومیز و شلوار شما ساده باشد، می توانید از یک روسری طرح دار برای این کار استفاده کنید.

روسری مشکی نگین دار کد 103استفاده از روسری در بافت مو

استفاده از روسری در لا به لای مو ها، یک کار بسیار زیبا و رسمی است. البته با این کار یک استایل کلاسیک مدرن برای خود ساخته و می توانید در میان افراد دیگر به آسانی بدرخشید. برای انجام این کار تنها کافی است یک روسری هماهنگ با رنگ لباس خود برداشته و آن را در کنار موهای خود قرار داده و شروع به بافت موها کنید.

به این صورت گویی که روسری هم یک بخش از موهای شما بوده و با دیگر موها بافته خواهد شد. به این ترتیب موفق به ساخت یک استایل کلاسیک با شال و روسری شده و مجبور به پرداخت هیچ هزینه اضافه ای نیستید.

برای ساخت این استایل هم می توانید از پیراهن های بلند استفاده کنید و هم می توانید  یک تاپ و شلوار جین بپوشید. در هر دو صورت موفق به ساخت یک استایل زیبا و کلاسیک شده اید.

روسری نخی طرح سالیااستفاده از شال و روسری دور کیف

یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت استایل کلاسیک با شال و روسری، بستن یک شال یا روسری دور دسته کیف است. برای این منظور، سایز شال یا روسری شما نباید چندان بزرگ باشد و می توان گفت که استفاده از مینی اسکارف در این مورد انتخاب مناسبی است.

معمولا از این کار برای کیف های بزرگ استفاده شده و چندین روش گوناگون برای بستن شال و روسری دور دسته کیف وجود دارد.

زمانی که این کار را انجام می دهید، شخصیت شما در دید دیگران به صورت یک خانم محکم و استوار و شیک پوش جلوه کرده و با قدم های محکم و با طمانیه ای که بر می دارید، می توانید به میزان زیبایی و تاثیر گذاری استایل خود اضافه کنید. بنابراین با انجام یک کار ساده، می توانید تاثیر زیادی در استایل کلاسیک خود بگذارید.

روسری جدید طرح طاووسخرید عمده شال و روسری

چنانچه قصد خرید شال و روسری جدید دارید و از طرفی می خواهید هزینه های خود را مدیریت کنید، ما خرید عمده شال و روسری را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید عمده می توانید محصولات منتخب خود را با قیمتی استثنایی خریداری کرده و تجربه یک خرید دلچسب را به دست آورید.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به ساخت استایل کلاسیک با شال و روسری پرداختیم و گفتیم که با استفاده از شال و روسری، چگونه می توانید استایل کلاسیک خود را زیبا تر کنید. در این مواردی که ذکر کردیم نکته برجسته این بود که برای انجام این کار ها در استایل خود، نیازی به خرید روسری جدید نداشته و می توانید از همان شال و روسری های قبلی خود استفاده کنید.

ساخت استایل های متفاوت و متنوع با همان لباس ها و شال و روسری هایی که در اختیار دارید، یک هنر بسیار بزرگ محسوب شده و این کار تنها از دست افراد خوش سلیقه و هنرمند بر می آید.

بنابراین جهت تقویت سلیقه و اطلاعات خود در ساخت استایل کلاسیک با شال و روسری، می توانید یک تمرین در پیش بگیرید و مداوم آن را انجام دهید. تمرین شما چیزی نیست جز ساخت استایل های کلاسیک با همان لباس ها و شال و روسری هایی که در اختیار دارید و بدون هیچ گونه خرید اضافه ای!

دیدگاهتان را بنویسید