وبلاگ

شال و روسری مناسب موهای بلوند

شال و روسری مناسب موی بلند

یکی از ترندهای این روزها در میان خانم‌ها، بلوند کردن موها است. موی بلوند به رنگ موهای روشنی گفته می شود که لازمه آن دکلره کردن موهاست. این رنگ مو در میان خانم هایی که به تازگی ازدواج کرده اند از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما یکی از مواردی که همواره فکر خانم هایی که موی بلوند دارند را به خود مشغول می کند، این است که شال و روسری مناسب موهای بلوند کدام است؟روسری زنانه مشکی جدید طرح گلبوتههنگام انتخاب شال یا روسری مناسب برای موهای بلوند معمولاً ابتدا رنگ شال و روسری مورد توجه قرار می‌گیرد؛ و توجه به جنس آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد. پیش از بلوند کردن موها باید به این توجه کنیم که آیا رنگ موی بلوند به رنگ پوست ما می‌آید؟ در صورتی که پاسخ این سوال مثبت بود و موهای خود را بلوند کردیم، باید به دنبال انتخاب شال یا روسری جدید با رنگ مناسب برای خود باشیم.

روسری جدید طرح گل رز خالداررنگ مناسب شال و روسری

یکی از رنگ های زیبا برای موهای بلوند رنگ مشکی است. روسری مشکی معمولا با هر رنگی به زیبایی ترکیب شده و یک ترکیب شیک و با وقار را می‌سازد. از این رنگ در مجالس نیز به میزان زیادی استفاده شده و می توان به جرات گفت که هر خانمی حداقل یک شال و روسری به رنگ مشکی در کمد خود دارد. اما رنگ های دیگری که برای موهای بلوند مناسب اند، رنگ های صورتی، سورمه ای، خاکستری، قرمز، بادمجونی تیره و … هستند.

روسری جدید طرح rosa روسری مشکیبا استفاده از این رنگ ها، موهای شما به صورت کاملا زیبا و حرفه‌ای به چشم آمده و یک ظاهر شیک برای شما خواهد ساخت. خانم های چشم رنگی که موهای بلوند دارند، می توانند از شال و روسری هماهنگ با رنگ چشم های خود در کامل کردن استایلشان استفاده کنند و در همه جا بدرخشند. موی بلوند این خانم ها اجازه نمای بیشتر رنگ چشم آنها را داده و زمانی که از شال و روسری هم رنگ با چشم ها استفاده می کنند، این نما و زیبایی چند برابر خواهد شد.

روسری نخی طرح سالیارنگ مناسب لباس

یکی از مواردی که خانم های مو بلوند باید به آن توجه کنند و در کنار شال و روسری مناسب موهای بلوند خود از آنها استفاده کنند، لباس هایی با رنگ مناسب است. به صورت کلی، رنگ قرمز و زرشکی برای خانم هایی که دارای موی بلوند هستند بسیار مناسب بوده و یک ظاهر جذاب و شیک به آنها می دهد. بنابراین استفاده از لباس های قرمز رنگ یک گزینه عالی برای آنها به شمار می آید.

همچنین استفاده از لباس شب قرمز در مجالس توسط خانم هایی که موی بلوند دارند، می تواند آنها را به ستاره شب تبدیل کرده و سبب درخشش واقعی آنها خواهد شد. اما به جز رنگ های قرمز و زرشکی رنگ های دیگری نیز وجود دارد که خانم ها می توانند علاوه بر رعایت آنها در رنگ شال و روسری مناسب موهای بلوند خود، در انتخاب و خرید لباس ها نیز از آنها استفاده کنند.

روسری زنانه کد 8723قرمز

در بالا گفتیم که یکی از بهترین رنگ ها برای خانم های مو بلوند، قرمز است. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که همه قرمز‌ها نیز مناسب نبوده و رنگ های قرمز بورگاندی و قرمزهایی که به بنفش تمایل دارند، اصلا گزینه مناسبی نبوده و ترجیحاً از آنها استفاده نکنید.

سفید

رنگ سفید یک دست، یکی از گزینه های مناسب دیگر برای خانم ها با موی بلوند است. این رنگ درخشش شما را بیشتر کرده و با جلوه ای که دارد، سبب می شود تا صورت زیبای شما بیشتر به چشم آید. ضمناً ترکیب سفید و یا شیری با موهای بلوند، بسیار مورد استقبال خانم های تازه مزدوج شده قرار می گیرد. این ترکیب در استایل کژوال نیز کاربرد زیادی دارد

روسری نخی کد 8362پاستلی

رنگ های پاستلی، از بهترین گزینه ها برای خانم های مو بلوند است. با استفاده از رنگ های پاستلی در لباس های خود، سن شما کمتر از سن واقعی نمایش داده خواهد شد. به همین علت خانم های زیادی از رنگ های پاستلی استفاده می‌کنند. ضمنا رنگ پاستلی برای شال و روسری مناسب موهای بلوند نیز زیاد به کار برده می شود و به علت خنثی بودن، ترکیب های زیادی  می شود با آنها طراحی کرد.

آبی صورتی

ترکیب رنگ آبی صورتی، از ترکیب های رنگی جذاب و محبوب در میان خانم های تینیجر و جوان است. بسیاری از خانم ها از این دو رنگ در استایل خود استفاده کرده و با افزودن شال و روسری مناسب موهای بلوند به استایل خود، یک استایل کاملا شیک و حرفه ای برای خود می سازند.

روسری نخی طرح سلن

طوسی

رنگ طوسی مورد استقبال اغلب افراد با هر سن و سالی که داشته باشند، قرار می گیرد. با به کار بردن رنگ طوسی در استایل خود و استفاده از شال و روسری مناسب موهای بلوند، می توانید یک ظاهر شیک و با وقار برای خود بسازید. استفاده از رنگ های زرد و صورتی می تواند به زیبایی دو چندان استایل شما کمک کند.

قهوه ای

رنگ قهوه ای نیز یک انتخاب مناسب برای خانم های مو بلوند است. این رنگ ترکیبی جالب و زیبا با موهای بلوند ساخته و با استفاده کردن از آن در لباس های خود، زیبایی استایل شما کامل خواهد شد. البته باید توجه داشت که رنگ قهوه ای به پوست های تیره نمی آید و خانم هایی که دارای پوست تیره رنگ هستند، ترجیحا نباید از رنگ قهوه ای در استایل خود استفاده کنند.

روسری نخی Brick wall میس رزخرید عمده روسری مناسب موی بلوند

اگر موهای شما بلوند است و قصد خرید عمده روسری برای ست کردن با موهای خود را دارید، میس رز برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد. خرید 6 عدد روسری از فروشگاه اینترنتی میس رز خرید عمده محسوب شده و قیمت ارائه شده بسیار استثنایی است. شما می‌ وانید روسری مناسب موهای بلوند خود را بصورت عمده خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب نکات مهمی راجع به انتخاب و خرید شال و روسری مناسب برای موهای بلوند را ذکر کردیم که با مطالعه آن می توانید استایل های زیبایی برای خود بسازید. در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شما می توانید از مینی اسکارف مناسب موهای بلوند خود نیز استفاده نمایید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که رنگ موی بلوند سن شما را بیشتر نشان خواهد داد. در صورتی که به این مورد حساس هستید، باید از رنگ های دیگری برای موهای خود استفاده کنید. ضمن اینکه موهای بلوند به مراقبت بسیار زیادی نیاز دارند و باید توجه کنید که در هنگام دکلره کردن، موهای شما آسیب نبیند.

3 دیدگاه در “شال و روسری مناسب موهای بلوند

  1. ferdos گفت:

    بله بنظرم حجاب در تبلیغ روسری رعایت بشه

  2. m گفت:

    سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف

    1. ferdos گفت:

      منم با ایشون موافقم

دیدگاهتان را بنویسید