1- آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

برای خرید حضوری به محل فروشگاه واقع در تهران، بازار بزرگ، بازار جعفری، دالان دوم، پلاک 83 مراجعه فرمایید.

2- در چه ساعاتی می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

هفت روز هفته و در هر ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش را خواهید داشت.

3- آیا محصولات موجود در وب سایت میس رز گارانتی دارند؟

کلیه محصولات موجود در سایت میس رز دارای گارانتی کیفیت چاپ و پارچه می‌باشند.

4- چه محصولاتی را می‌توانم سفارش دهم؟

شما می‌توانید تمامی محصولات موجود در سایت که برای آنها قیمت تعیین شده است را سفارش دهید.

5- قیمت محصولات میس رز در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها چگونه است؟

از آنجایی که کلیه محصولات مندرج در سایت یا توسط میس رز تولید شده و یا توسط مجموعه میس رز به کشور وارد شده‌اند می‌توانیم ادعا کنیم که قیمت‌های مندرج در سایت کاملا رقابتی و دست اول می‌باشند.

6- سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من می‌رسد؟

فرایند ارسال کالا پس از نهایی شدن ثبت سفارش آغاز می‌شود. بیش از 90 درصد سفارشات در کمتر از 4 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید. چنانچه محصولی نیاز به تولید داشته باشد این زمان به 10 روز افزایش خواهد یافت.

7- آیا می‌توانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما می‌توانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

8- پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به روش آنلاین و از طریق درگاه بانکی سایت می‌باشد. همچنین می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظرتان از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با پشتیبان میس رز هماهنگ شده و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

9- چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

کلیۀ مراحل ارسال کالا از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود و در صورتی که مورد خاصی وجود داشته باشد پشتیبان میس رز با شما تماس خواهد گرفت.

10- نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل‌تر چگونه است؟

فروشگاه اینترنتی میس رز تلاش می‌کند تا هر آنچه مشتری در مورد خرید محصولات نیاز دارد را به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. چنانچه اطلاعات محصول برای شما کافی نبود می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. بدیهی است شماره تلفن‌های موجود در سایت نیز راه ارتباط سریع با ماست.

11- در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا مطمئن شوید که مبلغ از حساب شما کسر شده است. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2 یا در نهایت 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده می‌شود. در غیر اینصورت می‌توانید جهت پیگیری موضوع با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

12- سوالات در چه زمانی پاسخ داده می‌شود؟

سوالات در اولین فرصت جواب داده خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد.