وبلاگ

شال و روسری مناسب هر فصل

شال و روسری مناسب هر فصل
استفاده از شال و روسری مناسب هر فصل، برای داشتن یک استایل زیبا و حرفه ای به شما کمک می کند. در کشور چهار فصل ما آب و هوا متغیر است و هر فصل آب و هوای مختص به خودش را دارد. بنابراین استفاده از روسری مناسب علاوه بر تاثیر گذاری در استایل، می تواند شما را از گرما یا سرمای هوا نیز حفظ کند.
روسری نخی Dream flower میس رز

در فصل های بهار و پاییز که آب و هوای متعدل دارند و به عبارتی نه سرد هستند و نه گرم، انتخاب شال و روسری برای خانم ها سخت می شود. آنها نمی دانند باید از یک محصول نازک استفاده کنند یا ضخیم.

به همین علت در این مطلب به ذکر نکات و مواردی که شما را در انتخاب شال و روسری مناسب هر فصل راهنمایی می کند پرداختیم. با ما همراه باشید و در انتهای صفحه نیز ما را در جریان نظرات خود بگذارید.

شال نخی گل بنفشه

شال و روسری مناسب فصل بهار

تشخیص وضعیت آب و هوا در فصل بهار بسیار سخت است. برخی روزها در این فصل سرد و برخی دیگر گرم هستند. بنابراین برای انتخاب لباس در این فصل باید متناسب با آب و هوای همان روز عمل کنیم و نمی توان یک دستور کلی برای آب و هوای کل فصل صادر کرد. البته به طور کلی نیمه اول فصل بهار هوا خنک است و در نیمه دوم آن به سوی گرما می رود.

روسری نخی Sea of tulips آبی

اما برای انتخاب شال و روسری مناسب فصل بهار باید از محصولاتی استفاده کنید که جنس میانه داشته باشند و نه بیش از حد نازک و خنک باشند و نه ضخیم و گرم. شال و روسری هایی که از جنس نخی، بامبو، نخ وال، حریر نخ و … هستند، نمونه شال و روسری مناسب برای فصل بهار محسوب می شوند.

روسری نخی طرح گل لاله نباتی

شال و روسری مناسب فصل تابستان

همان طور که می دانید تابستان یک فصل گرم است و استفاده از شال و روسری های ضخیم و گرم در این فصل آزار دهنده است. محصولاتی که برای فصل بهار استفاده می کنید می تواند برای فصل تابستان نیز مناسب باشند.

به صورت کلی شال و روسری های مناسب تابستان شال و روسری های نازک و خنک مانند روسری نخی هستند و ابعاد آن ها نیز بیش از حد بزرگ و حوصله سر بر نیست. استفاده از مینی اسکارف نیز در تابستان طرفداران زیادی دارد.

روسری نخی Roses

شال و روسری مناسب فصل پاییز

فصل پاییز نیز مانند بهار آب و هوای ثابتی ندارد. هوا در برخی از روزهای این فصل خنک است و در برخی دیگر، سرد بوده و مژده آمدن زمستان را می دهد. استفاده از جنس مناسب شال و روسری در این فصل نیز کار سختی است و باید آب و هوای همان روز را به صورت دقیق بررسی کرد.

شال نخی Star & sky طوسی

اما به صورت کلی در این فصل از شال و روسری هایی که جنس نازکی ندارند و اندکی گرم هستند استفاده می شود. محصولات پشمی نازک، شال های کتان، شال و روسری با جنس ویسکوز و … از جمله شال و روسری های مناسب برای این فصل هستند.

روسری نخی Abercrombie & Fitch

شال و روسری مناسب فصل زمستان

زمستان یک فصل سرد با روزهای بارانی و برفی زیبا است. در این فصل هوا بسیار سرد بوده و باید از محصولاتی با جنس گرم و ضخیم برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید. شال و روسری هایی با جنس موهر، پشمی، مخمل، بافت و … برای این فصل مناسب هستند و با استفاده از آن ها می توانید خود را از سرمای هوا در امان نگه دارید.

روسری ژاکارد طرح رز

بعضی از خانم ها شال زمستانه خود را به عنوان شال گردن استفاده می کنند و آن را به دور گردن خود می پیچند. دختران نوجوان نیز با روسری دخترانه خود این کار را انجام می دهند. این حرکت زیبا و تاثیر گذار می تواند انقلابی در استایل شما ایجاد کند. برای محافظت بیشتر خود از سرمای هوا، می توانید از یک کلاه نیز در کنار شال دور گردن خود استفاده کنید.

شال نخی Color wave سرمه ای

رنگ شال و روسری مناسب هر فصل

استفاده از رنگ های متفاوت در فصل های مختلف سال محدودیتی ندارد. شما می توانید در هر فصلی از شال و روسری با رنگ دلخواهتان استفاده کنید و این هیچ مشکلی در استایل شما به وجود نخواهد آورد.

اما به صورت کلی، توصیه می شود که در فصل های گرم سال از رنگ های روشن و در فصل های سرد سال، از رنگ های تیره تر استفاده شود. علت این موضوع به خاصیت رنگ ها و میزان جذب نور خورشید در آنها بر می گردد.

برای اینکه بتوانید مجموعه متنوعی از رنگ ها را در اختیار داشته باشید، ما خرید عمده روسری و شال را به شما پیشنهاد می کنیم. با این روش می توانید تعداد زیادی شال و روسری را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

روسری نخی گل بابونه یاسی

محصولات تیره ای مانند روسری مشکی معمولا نور خورشید را سریع تر جذب کرده و استفاده از آنها در فصل زمستان سبب می شود تا شما گرم شوید. رنگ های روشن سرعت بالایی در جذب نور خورشید ندارند و به همین علت استفاده از آنها شما را از گرمای هوا و گرما زدگی در امان نگه می دارد.

شال نخی کد 7407

سخن پایانی

هیچ فلسفه و قانون خاصی در انتخاب شال و روسری مناسب هر فصل وجود ندارد. شما می توانید در فصل های مختلف از هر محصولی که دوست دارید به دلخواه استفاده کنید. اما رعایت موارد و نکات ذکر شده، هم به آرامش شما کمک می کند و هم تاثیر زیادی در طراحی و ساخت یک استایل زیبا و شیک دارد.

با انتخاب و خرید روسری بهاره می توانید از آن در فصل تابستان هم استفاده کنید و این موضوع درباره محصولات پاییزه و زمستانی نیز صدق می کند. با این روش می توان از خرید شال و روسری بیشتر جلوگیری کرده و این کار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

اگر نکات دیگری در انتخاب و تهیه شال و روسری مناسب هر فصل وجود دارد که ما آن را ذکر نکردیم، در قسمت نظرات بیان کرده و با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید