وبلاگ

انتخاب شال و روسری مشکی

انتخاب و خرید شال و روسری مشکی
رنگ مشکی یکی از رنگ های پر طرفدار در میان بانوان است. علت محبوبیت این رنگ در میان کاربران این است که قابلیت ست شدن با رنگ های بسیار زیادی را دارد و با استفاده از این رنگ می توان تعداد زیادی استایل مختلف و متنوع ساخت. روسری مشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با استفاده از آنها در استایل خود، می توانید تیپ های متنوع و زیبایی بسازید.
روسری مشکی نگین دار کد 103
شال و روسری زیادی در بازار وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای جنس خاص و منحصر به فرد خود هستند. برخی از شال و روسری های مشکی از کیفیت پارچه خوبی برخوردار نبوده و در نتیجه رنگ مشکی آن زیبا نیست. احتمالا شما هم در بازار با شال و روسری هایی برخورد کرده اید که رنگ مشکی خوب و با کیفیتی ندارند.
رنگ این دسته از شال و روسری ها معمولا رو به قرمز یا طوسی است و صد در صد مشکی نیستند. اما برای انتخاب و استفاده از شال و روسری مشکی چه مواردی را باید رعایت کنیم؟
شال وال اسلپ طرح سنجاقک

انتخاب شال و روسری مشکی

انتخاب و خرید شال و روسری مشکی از دیگر رنگ ها سخت تر است و به دقت بیشتری نیاز دارد. در زمان خرید شال مشکی در مرحله اول باید به رنگ آن توجه کنید. توجه کنید که رنگ پارچه کاملا مشکی باشد و از خرید شالی که رنگ سیاه آن با کیفیت نبوده و به قرمز یا طوسی می زند خودداری کنید.

بعد از آن باید به جنس پارچه دقت کنید. برخی از پارچه ها تا زمانی که نو هستند، از رنگ بسیار خوب و با کیفیتی برخوردارند. اما پس از چند بار استفاده رنگ خود را از دست داده و دیگر کیفیت اولیه را ندارند. حتی برخی از پارچه های شال و روسری مشکی هستند که رنگ می دهند.

روسری جدید طرح ارمیا روسری مشکی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با استفاده از شال و روسری مشکی، متوجه لکه های سیاه رنگ بر روی دست ها، گردن یا صورت خود شده باشید؛ علت این موضوع همان رنگ دادن پارچه است. بنابراین در زمان خرید شال و روسری باید دقت کنید که پارچه آن رنگ ندهد.

برخی دیگر از شال و روسری ها رنگ پس نمی دهند؛ اما جنس پارچه آنها به قدری ضعیف و بی کیفیت است که با چند بار استفاده، کیفیت خود را از دست داده و پرز می دهند. پرز آنها بر روی لباس ها و دیگر بخش های استایل شما نشسته و ظاهر شما را نامرتب جلوه می دهد. به همین علت است که باید به جنس شال و روسری نیز توجه کنید.

شال پلیسه طرح Mia

استفاده از شال و روسری مشکی

استفاده از شال و روسری مشکی در استایل های مختلف بسیار آسان است. به این علت که رنگ مشکی قابلیت ست شدن با اغلب رنگ ها را دارد و شما می توانید از شال و روسری مشکی در هر استایلی که بخواهید، استفاده کنید. همچنین رنگ مشکی با اغلب رنگ پوست ها سازگاری دارد و برای استفاده کردن از آن، نیازی نیست به رنگ پوست خود دقت کنید.

اما یکی از مواردی که باید در استفاده از شال و روسری مشکی به آن توجه کنید، جنس آن است. باید نهایت دقت خود را به کار برده و از شال و روسری با جنس خوب و متناسب با استایل و آب و هوا استفاده کنید. مثلا نباید از شال مشکی حریر در فصل زمستان و با لباس های گرم و زمستانه استفاده کنید. همچنین استفاده از روسری دخترانه برای خانم های بزرگسال توصیه نمی شود.

روسری مشکی مجلسی حریر کد 104

کجا از شال و روسری مشکی استفاده کنیم؟

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، انتخاب و استفاده از شال و روسری مشکی محدودیت خاصی ندارد. در مجالس عروسی، دیدارهای دوستانه، قرارهای رسمی و محل کار می توانید از شال و روسری مشکی استفاده کنید. اخیرا خرید و استفاده از روسری مینی اسکارف با رنگ مشکی نیز ترند شده است.

اما نکته ای که در زمان استفاده از شال و روسری مشکی در محل های مختلف باید به آن توجه کنید، این است که از یک شال و روسری با جنس متناسب با تیپ و محل مورد نظر خود استفاده کنید. مثلا پوشیدن شال حریر مشکی در محل کار نادرست است.

روسری مشکی مجلسی حریر کد 104

همچنین استفاده کردن از یک روسری مشکی کار شده در استایل برای یک قرار رسمی، کار نادرست و غیر حرفه ای است. بنابراین با در نظر گرفتن محلی که قصد حضور در آن را دارید و استایلی که انتخاب کرده اید، از یک شال یا روسری مشکی با جنس مناسب استفاده کنید و بیشتر از همیشه بدرخشید.

نگهداری و شستشوی شال و روسری مشکی

یکی از مواردی که در انتخاب و استفاده از شال و روسری مشکی باید به آن توجه کنید، نگهداری از آن است. بعد از انتخاب و خرید خود باید برای نگهداری و شستشوی شال و روسری دقت لازم را به خرج دهید. شال و روسری مشکی را مانند دیگر رنگ ها نمی توانید به آسانی بشویید و خشک کنید و در کمد قرار دهید.

روسری نخی طرح گل رز خال خال

برای شستن شال و روسری مشکی باید مواردی را رعایت کنید. رعایت این موارد سبب افزایش طول عمر شال یا روسری شما شده و تا مدت های طولانی کیفیت آن حفظ خواهد شد. در ادامه برخی از نکات مهم در نگهداری و شستشوی شال و روسری مشکی را برایتان آورده ایم:

  • برای شستن شال از شوینده های قوی و اسیدی استفاده نکنید؛ با این کار هم به رنگ پارچه اسیب می زنید و هم طول عمر آن را کاهش می دهید. در نتیجه، سعی کنید برای شستشوی شال و روسری مشکی، از شوینده های ملایم استفاده کتید.
  • ترجیحا شال و روسری مشکی را با دست شسته و برای شستن آن از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. زمانی که شال و روسری مشکی را درون ماشین انداخته و منتظر می مانید تا کار شستشو تمام شود، بار ها و بار ها در ماشین چرخیده و همراه با بقیه لباس ها جا به جا می شود. به همین علت احتمال آسیب دیدن آن زیاد است. البته احتمال رنگ دهی شال و روسری مشکی به دیگر لباس های درون ماشین لباسشویی نیز وجود دارد.
  • برخی از افراد برای خشک کردن روسری آن را در معرض نور آفتاب قرار می دهند. در صورتی که این کار به کامل اشتباه است و نور آفتاب می تواند سبب آسیب دیدن شال و روسری شود و رنگ آن را تغییر دهد. بنابراین بهتر است برای خشک کردن ان از بند رخت های سیار درون آپارتمانی استفاده کرده و از این طریق برای خشک کردن شال و روسری خود اقدام کنید.

روسری ژاکارد طرح پیچازی

سخن پایانی

انتخاب و استفاده از شال و روسری مشکی یکی از راه های هوشمندانه در طراحی استایل است و سبب می شود تا صاحب یک استایل شیک و کاملا حرفه ای شوید. موارد مهم در خرید شال و روسری مشکی توجه به کیفیت رنگ و در نظر گرفتن جنس آن است.

البته در نگهداری از آنها باید نکاتی را رعایت کنید تا طول عمر شال و روسری خود را افزایش دهید و نیاز به خرید مجدد و صرف هزینه نداشته باشید. فروشگاه میس رز امکان خرید عمده شال و روسری را نیز برای شما فراهم کرده است. با این روش می توانید تعداد زیادی شال و روسری مشکی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید