وبلاگ

انتخاب و خرید روسری بهاره

انتخاب و خرید روسری بهاره

با نزدیک شدن به فصل بهار، یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در استایل شما، روسری شماست. انتخاب یک روسری قشنگ بهاره با طرح و رنگ مناسب، یک استایل شیک و زیبا را برای خانم ها می سازد. اگر شما نیز به دنبال یک روسری خاص برای عید و فصل بهار هستید، به سایت میس رز مراجعه نمایید و با انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز، یک استایل متفاوت و شیک را برای خود طراحی کنید.روسری زنانه طرح افرا

استفاده از رنگ سال در انتخاب روسری

یکی از آیتم هایی که موقع خرید عید، خانم ها به آن توجه می کنند؛ استفاده از رنگ سال در استایلشان است. رنگ مطرح سال 2023 میلادی، قرمز پرشین معرفی شده است. قرمزی چشم نواز که در هنرهای ایرانی از آن استفاده می شود. شما می توانید از این رنگ در آیتم های مختلف استایلتان خصوصا برای انتخاب روسری خود استفاده کنید.

قرمز پرشین با رنگ های خاکستری، سبز، سرمه ای و سفید به راحتی ست می شود. پس اگر علاقه مند به هنر ایرانی و رنگ قرمز هستید، امسال می توانید یک استایل اصیل ایرانی را با انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز با رنگ سال برای خودتان رقم بزنید.

روسری ژاکارد طرح Fendi ریز

انتخاب روسری های ساده بدون طرح

یکی از پرکاربردترین روسری های مناسب فصل بهار، روسری های بدون طرح و ساده هستند که به راحتی با انواع مانتو و لباس های شما ست می شوند. بهترین انتخاب برای رنگ روسری های بدون طرح مناسب بهار، رنگ های خنثی مثل کرمی و طوسی و آبی ملایم است.

این رنگ ها با لباس های بیشتری ست می شوند و هم در استایل مجالس رسمی و میهمانی ها و هم در استایل های روزانه کاربرد دارند. پس بهتر است همین الان با انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز یکی از پرکاربردترین روسری ها را برای خودتان سفارش بدید.

روسری نخی طرح Isabella

انتخاب روسری بر اساس جنس

یکی از آیتم هایی که باید برای انتخاب یک روسری مناسب به آن توجه کنید، جنس روسری است. شما باید با توجه به کاربرد روسری، جنس آن را انتخاب کنید. یکی از پرکاربرد ترین روسری های مناسب استایل های بهار و تابستان، روسری نخی است که از لحاظ جنس بسیار نرم و راحت است و عموما بخاطر سبک بودن و خنک بودنش مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد.

شما با انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز با جنس نخی، می توانید یک خرید اقتصادی داشته باشید؛ چون می توانید در دو فصل بهار و تابستان برای استایل های روزانه و مهمانی هایتان از آن استفاده کنید.

روسری مینی اسکارف نیز یکی از پرطرفدارترین روسری های مناسب مجالس و مهمانی هاست که در عید بسیار مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد. روسری های مینی اسکارف به خاطر خاص بودن جنسشان و زیبایی ظاهری که دارند، هرگز از مد نمی افتند و جزو روسری های پرکاربرد می باشند.

یکی از آیتم های پرفروش سایت میس رز، روسری مینی اسکارف است. شما با انتخاب و خرید مینی اسکارف بهاره میس رز می توانید یک روسری ماندگار را به خودتان هدیه دهید.

مینی اسکارف نخی طرح نازلی

یکی از جدیدترین روسری هایی که در طی چند سال گذشته مورد استقبال خانم ها، مخصوصا خانم های محجبه قرار گرفته، روسری ژاکارد است که به خاطر جنس پارچه و اندازه بزرگی که دارند، در چهار فصل قابل استفاده هستند.

روسری های ژاکارد معمولا با عبا، کت های مجلسی و لباس های بلند ست می شوند و به خوبی استایل شما را تکمیل می کنند. انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز از جنس ژاکارد می تواند یک گزینه خوب برای تکمیل کردن استایل بهاری شما باشد. شما با انتخاب روسری ژاکارد، ظاهری زیبا را برای خودتان رقم می زنید.

روسری ژاکارد طرح رز

انتخاب روسری بر اساس رنگ مانتو

استایل کردن برای خانم ها معمولا از خرید مانتو شروع می شود. ست کردن مانتو با روسری و شلوار و بقیه اکسسوری ها یکی از شیرین ترین و قشنگ ترین قسمت های ساخت استایل شخصی هر خانمی است. در ادامه انواع مانتو مناسب فصل بهار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با انتخاب و خرید روسری بهاره میس رز یک استایل کامل را برای خودتان بسازید.

مانتو و کت تک رنگ و ساده امروزه بسیار پرطرفدار هستند. این مدل مانتو ها معمولا دردسر ست کردن را برای خانم ها بسیار راحت می کنند. اگر می خواهید از مانتوهای تک رنگ در مجالس رسمی استفاده کنید بهتر است روسری هایی ساده را انتخاب کرده و با روش های خلاقانه آن را سر کنید.

روسری نخی طرح بهار

ولی اگر می خواهید از مانتوی خود در مهمانی ها یا بصورت روزمره استفاده کنید، می توانید آن را با روسری های آبرنگی و طرح دار استایل کنید. برای انتخاب رنگ روسری از روش های ست کردن رنگ با ایجاد تیرگی و روشنی در رنگ، انتخاب رنگ متضاد مانتو برای روسری و انتخاب رنگ های هم خانواده مانتو استفاده کنید.

برای مانتو های طرح دار نیز بهترین انتخاب می تواند یک روسری ساده و تک رنگ باشد تا مانتوی شما را به خوبی استایل کند. در این حالت برای انتخاب رنگ روسری می توانید از رنگ های به کار رفته در مانتو یا هم خانواده آن ها استفاده کنید و کیف و کفشتان را نیز متناسب با روسری ست کنید. همچنین می توانید از ترکیب های رنگی زیر برای استایلتان ایده بگیرید.

روسری نخی کد 569-5

 

  • سفید

اگر از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استایلتان استفاده می کنید، دغدغه زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. سفید با رنگ های مشکی، رنگ های جیغ مثل قرمز و سرخابی و حتی با رنگ های خنثی مثل طوسی و کرمی به راحتی ست می شود.

  • طوسی

رنگ طوسی نیز به خاطر اینکه جزو رنگ های خنثی محسوب می شود، مثل رنگ سفید تقریبا با تمام رنگ ها به راحتی ست می شود و ترکیب جذابی را می سازد.

  • صورتی

بهترین رنگ ها برای ترکیب با صورتی، رنگ سفید، مشکی، آبی و رنگ های هم خانواده صورتی هستند.

روسری نخی کد 197-8

  • آبی

برای ترکیب با رنگ آبی به سراغ سایه های تیره از رنگ های قرمز، سبز، صورتی، بنفش و زرشکی بروید. همچنین رنگ های سفید و کرمی هم می توانند استایل محشری را برای شما بسازند.

  • زرد

مشکی، نارنجی، طوسی، سرمه ای، قهوه ای و آبی آسمانی بهترین گزینه ها برای ترکیب با رنگ زرد می باشند.

  • مشکی

تمام رنگ های روشن مثل سفید، طلایی، کرمی و قرمز می توانند با روسری مشکی ترکیب شوند.

 

  • قرمز

سفید، صورتی، لیمویی، سرمه ای، مشکی و همچنین قهوه ای بهترین انتخاب ها برای ترکیب با تمام سایه های رنگ قرمز هستند. آبی تیره نیز انتخاب خوبیست.

  • سبز

رنگ های کرمی، آبی روشن، زرد، سرمه ای، مشکی و سفید بهترین انتخاب ها برای ترکیب با رنگ سبز خواهند بود. برای سایه های روشن تر سبز ترجیحا از رنگ سرمه ای و زرد استفاده کنید.

روسری نخی طرح سالیا

سخن پایانی

در بالا به انتخاب رنگ روسری مناسب استایل بهاره بر اساس رنگ سال، جنس انواع روسری مناسب فصل بهار، روسری های بدون طرح و انتخاب روسری بر اساس رنگ مانتو پرداختیم و تیپ های مناسب آنها را نیز برای شما معرفی کردیم. اما در نهایت زیباترین انتخاب ها، بر اساس سلیقه و استایل شخصی شما صورت می گیرند.

این را فراموش نکنید که شما با هر انتخابی زیبا هستید. ولی می توانید با شال و روسری مناسب هر فصل زیبایی خود را دو چندان کرده و استایلی منحصر بفرد برای خود رقم بزنید. سایت میس رز، با ارائه انواع شال، روسری و مینی اسکارف با مدل های به روز و با کیفیت این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید به صورت غیر حضوری، یک خرید لذت بخش را برای زیباتر شدن استایلتان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید