وبلاگ

اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری

اصطلاحات دنیای شال و روسری

در دنیای امروز متناسب با هر حوزه، یک سری اصطلاحات وجود دارد که بلد بودن آنها و معانی مختلفی که می دهند، در موارد زیادی تاثیر مثبت دارد و به صورت کلی، کمک کننده است. یکی از این موارد، رفتار حرفه ای در آن حوزه است. زمانی که به اصطلاحات مربوط به یک حوزه مسلط باشید، می توانید به صورت حرفه ای تری رفتار کنید.روسری جدید طرح هلن

اما یکی از حوزه هایی که بسیار مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد و حتما باید در جریان اصطلاحات مربوط به آن باشند، حوزه استایل است. استایل نیز از بخش های مختلفی تشکیل شده که یکی مهم ترین آنها، بخش حجاب و شال و روسری است.

اما چرا می گوییم مهمترین؟ به این علت که شال و روسری تکمیل کننده استایل است و در نهایت با به کار بردن شال و روسری با جنس و رنگ مناسب در استایل خود، می توانید یک استایل شیک و حرفه ای داشته باشید.

اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری نیز بسیار حائز اهمیت هستند. اهمیت آنها از این نظر است که با دانستن معانی مختلف این اصطلاحات، می توانید یک انتخاب و خرید موفق داشته باشید؛ و بعد از آن می توانید استایل خود را به زیباترین شکل ممکن کامل کنید و در مجالس بدرخشید.

برای اینکه در جریان اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری قرار بگیرید و بتوانید آنها را در موقعیت های مختلف به کار ببرید، با ادامه این مقاله همراه ما باشید. با تسلط بر این اصطلاحات در خرید روسری بسیار حرفه ای عمل خواهید کرد.

روسری نخی طرح مهنا

قواره

احتمالا بارها و بارها این کلمه به گوشتان خورده است. زمانی که به یک فروشگاه شال و روسری مراجعه می کنید، می شنوید که افراد از قواره های مختلف شال و روسری صحبت می کنند و به دنبال یک شال یا روسری با قواره دلخواه خود هستند. برای انتخاب شال و روسری مناسب باید با اصطلاح قواره به صورت کامل آشنا باشید.

اصطلاح قواره در واقع معنای اندازه را می دهد. روسری ها در قواره های مربع شکل و شال ها در قواره های مستطیل شکل تولید می شوند. هم روسری و هم شال دارای قواره های مختلفی هستند که متناسب با مکانی که قصد حضور در آن را دارید و لباسی که می خواهید همراه با آن شال یا روسری بپوشید، باید قواره مناسب را انتخاب کنید.

شال نخی طرح پاتریس

قواره شال

همان طور که خودتان هم می دانید، شال ها در میان خانم ها بسیار پر طرفدار هستند. همه خانم ها با هر سنی که باشند، از شال استفاده کرده و زمانی که درب کمد لباس های آنها باز می شود، می توان تعداد زیادی شال در رنگ ها و طرح های مختلف را مشاهده کرد.

اما یکی از اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری، قواره شال است. شال ها معمولا در قواره های مختلفی تولید می شوند، متداول ترین قواره شال با ابعاد 80 در 180 سانتی متر تواید می شود. یکی از محبوب ترین قواره های شال نیز قواره 100 در 280 تا 300 سانتی متر می باشد که به شال هنری معروف است.

شال های قواره بزرگ در استایل های اسپرت کاربرد بیشتری دارند. در مقابل هر چه دارای قواره کوچک تری باشند، برای استایل های مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند. برای تفهیم بهتر این موضوع، ادامه مقاله را از دست ندهید.

شال های هنری با توجه به قواره و اندازه بزرگی که دارند، در تیپ های اسپرت و تیپ های هنری مورد استفاده قرار می گیرند. متعاقبا سن افرادی که بیشتر از این شال ها استفاده می کنند، بین 16 تا 30 سال بوده و خانم های بزرگسال، به ندرت از آنها برای کامل کردن استایل خود استفاده می کنند.

روسری جدید زنانه طرح رُز روسری مشکی

قواره روسری

روسری ها هم مانند شال ها، دارای قواره های مختلفی هستند. فرم روسری ها مربع است و بیشتر مورد استفاده خانم های شیک پوش بزرگسال قرار می گیرند. روسری زنانه در قواره های 65 سانتی متر تا 140 سانتی متر تولید و عرضه می شوند.

روسری قواره کوچک در اغلب موارد به عنوان یک اکسسوری مانند دستمال سر یا دستمال گردن استفاده می شوند. به روسری های قواره کوچک در اصطلاح مینی اسکارف نیز گفته می شود. سن افرادی که از این روسری ها استفاده می کنند معمولا بین 15 تا 25 سال است.

اما اصطلاح روسری قواره متوسط در میان اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری را معمولا از زبان خانم های بزرگسال و شیک پوش می شنوید. این روسری ها در جنس های متفاوتی از جمله ساتن دیده می شوند و از آنها برای شرکت در مجالس رسمی و مهمانی ها استفاده می شود.

روسری قواره بزرگ نیز حالت اسپرت دارد و بیشتر در استایل های اسپرت استفاده می شود. همچنین خانم هایی که از چادر برای کامل کردن حجاب خود استفاده می کنند، علاقه بسیار زیادی به روسری های قواره بزرگ مخصوصا روسری مشکی از جنس نخی دارند.

این روسری ها با توجه به اندازه بزرگی که دارند، در مدل های مختلف بسته شده و جنس نخی آنها سبب می شود تا از زیر چادر سر نخورد و بتوان به آسانی از آنها استفاده کرد.

روسری دحترانه مینی اسکارف توپی کد 109

پارچه

یکی دیگر از اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری، اصطلاح پارچه است. پارچه شال و روسری نیز از جمله موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. زمانی که برای خرید شال و روسری اقدام می کنیم، باید لباسی که قصد پوشیدن آن را داریم در نظر بگیریم و متناسب با جنس لباس، یک شال و روسری با پارچه مناسب را انتخاب کنیم.

اصطلاح پارچه یکی از ساده ترین اصطلاحات در این زمینه است و در عین ساده بودن یکی از پرکاربرد ترین اصطلاحات نیز هست. زمانی که از پارچه شال و روسری صحبت می کنیم، یعنی باید توجه کنیم که شال یا روسری مورد نظر، دقیقا از چه پارچه ای تولید شده و ویژگی های آن پارچه چیست.

در ادامه برخی از مهم ترین و پر استفاده ترین پارچه های شال و روسری را نام برده ایم. پارچه ها در انتخاب روسری دخترانه نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.

  • نخ
  • ژاکارد
  • حریر
  • کرپ نخ
  • کرپ حریر
  • مخمل
  • اسپان
  • فیلامنت
  • آکریل
  • ساتن و …

روسری جدید کد 9113

خرید شال و روسری عمده

اگر می خواهید قواره های مختلف شال و روسری را خریداری کرده و در استایل های مختلف مورد استفاده قرار دهید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. فروشگاه میس رز اقدام به فروش شال و روسری به صورت عمده کرده است. شما با خرید عمده روسری می توانید تعداد زیادی شال و روسری را با قیمتی بسیار استثنایی خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب راجع به اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری صحبت کردیم و دریافتیم که برای موفق بودن در یک زمینه، باید به صورت کامل به اصطلاحات مربوط به آن واقف باشیم. این امر به ما کمک می کند که عملکرد بهتری در آن زمینه داشته باشیم.

اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری خیلی سخت و پیچیده نیستند و با چند بار خرید شال و روسری و صحبت با فروشنده ها می توانید به صورت کامل به آنها مسلط شوید.

اصطلاحاتی که در این مطلب ذکر شد، از جمله پر کاربرد ترین اصلاحات در این زمینه بودند و با دانستن آنها می توانید خرید خوبی را تجربه کنید. اصطلاحات دیگری که در این زمینه می شناسید را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید