وبلاگ

انتخاب شال و روسری مناسب

راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب
انتخاب بخش های تشکیل دهنده استایل به صورت مناسب می تواند منجر به ساخت یک استایل زیبا و چشم نواز شود. اغلب خانم ها برای ساخت استایل خود حساسیت زیادی به خرج می دهند و گاهی به راهنمایی نیاز دارند.
همان طور که می دانید، شال و روسری یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده استایل است. اگر همه بخش های پوشش خود را به خوبی انتخاب کنید اما از یک شال یا روسری مناسب استفاده نکنید، عملا همه تلاش شما به باد رفته است.
این اشتباه می تواند زیبایی استایل شما را به طور کلی نابود کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص انتخاب شال و روسری مناسب با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
روسری جدید طرح تلما

انتخاب شال یا روسری؟

نخستین گام برای ساخت یک استایل زیبا و مناسب، این است که بدانید برای تکمیل آن باید از روسری استفاده کنید یا یک شال؟ تصمیم برای انتخاب شال یا روسری در اغلب موارد به فرم صورت افراد بر می گردد.

استفاده از شال یا روسری نامناسب، می تواند علاوه بر خراب کردن استایل، سبب نمایش چهره شما به صورت نامناسب هم شود. پس با در نظر گرفتن فرم صورت خود، به انتخاب شال یا روسری بپردازید. این یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب شال و روسری مناسب، باید به آن توجه داشت.

روسری جدید طرح نارین

شال برای چه فرم صورت هایی مناسب است؟

خانم ها برای انتخاب شال معمولا محدودیتی ندارند و همه آنها با هر فرم صورتی که داشته باشند، می توانند از شال استفاده کنند. به طور کلی، شال به همه افراد می آید و به آسانی بر صورت آن ها می نشیند. افرادی که در سنین پایین و اندکی جوان تر هستند، استفاده از شال را به روسری ترجیح می دهند. به همبن دلیل در اصطلاح شال جوان پسند تر است.

روسری طرح الوا

روسری برای چه فرم صورت هایی مناسب است؟

روسری معمولا برای افرادی مناسب است که فرم صورت گرد تری دارند. علاوه بر آن، افرادی که اندکی از جوانی فاصله گرفته و دارای سن بیشتری هستند، بیشتر از روسری استفاده کرده و با ظاهر رسمی تری در اجتماع ظاهر می شوند.

نکته دیگری که در راهنمای شال و روسری مناسب مهم است، این است که اگر شما در دسته افرادی قرار می گیرید که دارای بالاتنه برجسته هستید و قصد پوشاندن آن را دارید، می توانید از روسری قواره بزرگ استفاده کنید.

روسری زنانه کد 9105

اهمیت طرح پارچه در انتخاب شال و روسری

طرح پارچه یکی از اصطلاحات رایج در دنیای شال و روسری است که در انتخاب شال و روسری مناسب اهمیت زیادی دارد. به نظر شما چه طرحی در پارچه شال و روسری مناسب است؟ طرح های شلوغ و پیچ در پیچ یا ساده و تک رنگ؟

به صورت کلی تفاوتی ندارد که قصد انتخاب شال داشته باشید یا روسری؛ در هر صورت یک قانون کلی و ثابت شده وجود دارد که بیان می کند که پارچه های طرح دار و گل دار افراد را چاق تر و تپل تر نشان می دهند و پارچه های تک رنگ افراد را به صورت لاغر تر و باریک تر نشان می دهند.

این قانون علاوه بر پارچه های لباس، در پارچه های شال و روسری هم صدق کرده و توصیه می کنیم که در طراحی و ساخت استایل خود، حتما به این نکته توجه کنید. همچنین یک مورد دیگر در رابطه با طرح پارچه وجود دارد که اگر لباس شما دارای طرح های شلوغ باشد، باید از شال و روسری با طرح ساده استفاده کنید.

اگر لباس شما ساده است می توانید علاوه بر شال و روسری های ساده، از روسری دخترانه طرح دار و شلوغ هم استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

روسری دخترانه طرح گوچی صورتی

تاثیر قواره و سایز بر انتخاب شال و روسری

شال ها معمولا از سایزبندی خاصی برخوردار نیستند و اغلب آن ها دارای سایز یکسان هستند. برخی از آن ها بلند تر و برخی کوتاه تر هستند اما اندازه طول آن ها معمولا تاثیر خاصی در چهره و به دنبال آن در استایل شما ندارد.

اما روسری ها سایز های مختلفی دارند و متناسب با مدل لباس ها و محلی که قصد حاضر شدن در آن را دارید، می توانید از روسری با سایز دلخواه خود استفاده کنید. به صورت کلی هر چه قواره روسری بیشتر و بزرگتر باشد، استفاده از آن راحت تر و آسان تر روی سر می ماند.

در فصل تابستان امکان دارد که استفاده از روسری با سایز بزرگ برای شما آسان نباشد و شما را کلافه کند. بنابراین می توانید از مینی اسکارف استفاده کنید؛ اما اگر در دسته خانم هایی قرار می گیرید که از روسری به صورت مدل دار استفاده کرده و آن را ساده دور سر خود نمی پیچید، به شما توصیه می کنیم که از روسری با قواره بزرگ استفاده کنید.

روسری دخترانه فانتزی

انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست

در این بخش قصد داریم شما را در انتخاب شال و روسری مناسب بر اساس سردی یا گرمی رنگ پوست راهنمایی کنیم. افرادی که دارای تن پوست سرد هستند، باید شال و روسری به رنگ سرد را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. رنگ هایی همچون صورتی، سبز، بنفش و … برای این افراد مناسب است.

اما افرادی که دارای پوست خنثی بوده و رگ های دست آن ها معمولا به رنگ آبی و سبز است، با خیالی آسوده و بدون به خرج دادن دقت و حساسیت زیاد می توانند از هر رنگ شال و روسری که می خواهند، حتی روسری مشکی استفاده کنند.

روسری جدید زنانه طرح رُز روسری مشکی

افرادی که دارای رنگ پوست با تن گرم هستند، باید از رنگ های گرم برای شال و روسری مد نظر خود استفاده کنند. رنگ هایی همچون قرمز، نارنجی و شتری برای این افراد مناسب است و با رنگ ها می توانند حسابی در مجالس بدرخشند.

افرادی که دارای پوست با رنگ برنزه هستند اندکی در انتخاب شال و روسری محدودیت دارند. این افراد نمی توانند از رنگ های تیره برای شال و روسری خود استفاده کنند؛ علت عدم استفاده از این رنگ ها این است که سبب می شوند تا رنگ پوست آن ها تیره تر از حالت واقعی نشان داده شود.

روسری جدید زنانه کد 8662

سخن پایانی

همه موارد گفته شده در این مطلب، با هدف راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب برای خانم ها است. توصیه ما به شما این است که جهت طراحی هر چه بهتر و حرفه ای تر استایل های خود، این نکات را در نظر گرفته و متناسب با آن ها، به انتخاب شال و روسری مد نظر خود بپردازید.

واضح است که در این مورد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و در نهایت انتخاب به عهده شماست و می توانید از هر رنگ و طرح و اندازه ای در شال و روسری خود استفاده کنید.

اگر می خواهید انواع شال و روسری با رنگ ها و طرح های مختلف را در کمد لباس های خود داشته باشید خرید شال و روسری عمده را با ما تجربه کنید. با این روش تعداد زیادی شال و روسری را با قیمتی استثنایی خریداری خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید