وبلاگ

ترکیب شال و روسری با آرایش

ترکیب روسری و شال با آرایش
افرادی که در ساخت استایل های متنوع مهارت زیادی دارند، به خوبی می دانند که نقش ترکیب رنگ ها در ساخت یک استایل زیبا و حرفه ای تا چه اندازه ای مهم است. رنگ ها از چند رنگ اصلی و چند رنگ مکمل تشکیل شده اند که در ادامه آنها را برایتان شرح خواهیم داد.
اگر قوانین ترکیب رنگ ها را بشناسید، می توانید استایل های خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرده و یک ترکیب شال و روسری با آرایش جذاب، برای خود بسازید.

روسری جدید طرح کاشیزمانی که از آرایش برای صورت خود استفاده می کنید، این که از چه رنگ هایی در آرایش خود استفاده کرده اید و آیا آن رنگ‌ها با رنگ پوست شما و رنگ شال و روسری که در حال استفاده از آن هستید، هماهنگی دارد یا خیر؛ خیلی مهم است.

به همین منظور باز هم تاکید می کنیم که دانستن ترکیب رنگ ها و استفاده درست از آنها تاثیر زیادی در زیبایی و شیک و حرفه ای بودن استایل های شما دارد.

رنگ های اصلی و فرعی

رنگ های قرمز، زرد و آبی رنگ های اصلی هستند. این رنگ ها به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. رنگ های فرعی شامل رنگ های سبز، نارنجی و بنفش می شوند. این رنگ ها از ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر ایجاد شده و استفاده از آنها در کنار رنگ های اصلی، می تواند به زیبایی استایل شما کمک کند.

همچنین ترکیب شال و روسری با آرایش زمانی که رنگ شال یا روسری جدید با رنگ آرایش شما هماهنگی دارد، بسیار زیبا و خلاقانه است.

روسری نخی طرح مهرسارنگ های مکمل در ترکیب شال و روسری با آرایش

زمانی که از رنگ های مکمل صحبت می کنیم، منظورمان این است که دو رنگ زمانی که در کنار یکدیگر قرار بگیرند، می توانند یکدیگر را تکمیل کنند. برای نمونه رنگ سبز مکمل رنگ قرمز و رنگ زرد مکمل رنگ بنفش است. زمانی که رنگ سبز و قرمز و رنگ زرد و بفش در کنار همدیگر قرار می گیرند، یک جلوه و زیبایی خاصی را در کنار هم می سازند.

به همین علت شما می توانید در ترکیب شال و روسری با آرایش خود، از رنگ های مکمل استفاده کرده و به آسانی یک استایل به تمام معنا شیک بسازید. همچنین اگر موهای شما بلوند است باید از شال و روسری مناسب موهای بلوند استفاده کنید.

اشتباهی که اغلب خانم ها دچار آن می شوند این است که آنها گمان می کنند که استایل تنها از لباس‌ها، شال و روسری و کیف و کفش تشکیل شده و هیچ توجهی به آرایش خود ندارد. یعنی تلاش نمی کنند که ترکیب شال و روسری با آرایش زیبایی برای خود بسازند؛ به همین علت هیچ گاه از استایل خود رضایت ندارند.

روسری جدید طرح ثنا

نکات مهم در ترکیب شال و روسری با آرایش

زمانی که لباس های خود را پوشیده و تنها آرایش شما باقی مانده و نمی توانید تصمیم بگیرید که از کدام شال یا روسری استفاده کنید، می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

در ترکیب شال و روسری با آرایش نکات مهمی وجود دارد که مهم ترین آنها را به صورت یک جا برای شما آورده ایم. با مطالعه این مطلب اطلاعات شما در زمینه ترکیب شال و روسری با آرایش افزایش پیدا کرده و دیگر نگران طراحی و ساخت استایل های خود نخواهید بود.

روسری جدید طرح rosa روسری مشکیشال و روسری مناسب برای آرایش صورتی

رنگ صورتی یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان خانم ها است و با توجه به علاقه ای که به آن دارند، به میزان زیادی از آن استفاده می کنند. رنگ هایی مانند صورتی و دیگر رنگ های ملیح، در روزهای گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی که در آرایش خود از سایه یا رژگونه صورتی استفاده کرده و نمی دانید که از کدام شال یا روسری برای آن استفاده کنید، دانستن ترکیب رنگ ها به کمک شما خواهد آمد. در این زمان باید از رنگ هایی استفاده کنید که صورتی بر آنها غالب باشد.

رنگ‌هایی مانند قهوه ای، فیروزه ای، خاکی و خردلی از جمله رنگ های مناسب برای آرایش صورتی هستند و با استفاده از شال و روسری با این رنگ ها، می توانید یک ترکیب شال و روسری با آرایش موفق را در تاریخچه استایل های خود ثبت کنید. این رنگ ها در تولید روسری دخترانه نیز کاربرد زیادی دارند.

روسری دخترانه طرح رونیا

شال و روسری مناسب برای آرایش دارک و تیره

استفاده از رنگ‌های دارک و تیره در آرایش صورت، به شجاعت و جسارت بیشتری نیاز دارد و اگر شما در دسته خانم هایی قرار می گیرید که از چنین آرایش هایی استفاده می کنید، به شما تبریک می گوییم. در زمان استفاده از آرایش تیره، ترکیب شال و روسری با آرایش شما اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و کار شما اندکی سخت می شود.

زمانی که از آرایش مشکی استفاده کرده اید، می توانید از شال و روسری آجری، سفید، سبز روشن، یاسی و دیگر رنگ هایی از این قبیل استفاده کنید. این مدل ترکیب شال و روسری با آرایش بیشتر مناسب روزهای سرد سال است. در این روزها با چنین ترکیبی، به زیبایی تمام خواهید درخشید. استفاده از مینی اسکارف نیز به همراه یک آرایش دارک بسیار زیبا خواهد بود.

مینی اسکارف مجلسی کد 116شال و روسری مناسب برای آرایش آبی

استفاده از رنگ آبی در آرایش در روزهای گرم تابستانی، شما را بسیار ملیح و دلنشین کرده و پر انرژی خواهید بود. با چنین آرایشی می توانید از رنگ‌های سبز، سفید، هلویی و قرمز برای شال و روسری خود استفاده کرده و یک ترکیب شال و روسری با آرایش زیبا و پر انرژی بسازید. با این ترکیب شما یک ظاهر ساده و نچرال دارید که مورد علاقه خیلی از افراد است.

روسری جدید طرح الینا

شال و روسری مناسب برای آرایش با تناژ قهوه‌ای

استفاده از این رنگ آرایش در روزهایی که آب و هوای معتدلی جریان دارد، بسیار حرفه ای و هوشمندانه است. با این رنگ آرایش خود را با روزهای بهاری و پاییزی هماهنگ کرده و یک ترکیب زیبا و دلنشین را با طبیعت خواهید ساخت. رنگ مناسب برای شال و روسری برای آرایش با تناژ قهوه‌ای، رنگ های آبی، خردلی، خاکی، شیری و … هستند.

روسری جدید طرح طاووس

خرید عمده شال و روسری

اگر می خواهید تعدادی شال و روسری با رنگ های متنوع برای ست کردن با آرایش های مختلف خریداری کنید خرید عمده شال و روسری برای شما مناسب است. با این شیوه می توانید تعداد زیادی شال و روسری در رنگ ها و طرح های مختلف را با قیمت عمده خریداری کرده و در استایل های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

روسری جدید طرح یسنا

سخن پایانی

در این مقاله به رنگ های مناسب برای ترکیب شال و روسری با آرایش پرداختیم. به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه بتوانید ترکیب رنگ های زیبایی را در آرایش و استایل خود داشته باشید، باید از ترکیب رنگ ها به صورت کاملا صحیح و اصولی سر در بیاورید و از ترکیب های بدون اصول و قانون، به صورت جدی پرهیز کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید در ترکیب شال و روسری با آرایش خود در نظر بگیرید، توجه به رنگ پوست است. ممکن است ترکیب دو رنگ کاملا زیبا شود اما چون با رنگ پوست شما همخوانی ندارد، در نهایت منجر به ساخت یک استایل زیبا برای شما نشود.

بنابراین پیش از هر چیزی ابتدا باید رنگ پوست خود را در نظر گرفته و متناسب با آن اقدام به ترکیب شال و روسری با آرایش خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید