وبلاگ

ست کردن شال و روسری با مانتو

ست شال و روسری با مانتو

ست کردن شال و روسری با مانتو باعث زیبایی بیشتر پوشش یا استایل شما می شود. برای اینکه بتوانید شال یا روسری خود را به درستی انتخاب کرده و آنرا با استایل خود ست کنید لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

اگر مانتو خود را از قبل خریداری کرده اید ضروری است برای انتخاب شال به رنگ و مدل مانتو خود توجه ویژه ای داشته باشید. چنانچه روسری خود را از قبل خریداری کرده و به دنبال استایل مناسبی برای آن هستید باید طرح و رنگ روسری خود را در فرآیند انتخاب مانتو دخالت دهید.

لازم به ذکر است برای ست کردن شال و روسری با مانتو باید به نکات دیگری مانند فرم صورت، رنگ پوست، رنگ مو و ابرو و… نیز توجه داشت. حتی گاهی می توان از روسری دخترانه برای ست کردن با مانتو استفاده کرد.

روسری جدید زنانه طرح گلاره

فرم صورت

فرم صورت شما در انتخاب شال و روسری مناسب بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده است. به طور کلی صورت افراد به چهار دسته دایره ای، بیضی، مربعی و لوزی شکل تقسیم می شود. شناخت فرم صورت در انتخاب شال و روسری بسیار حائز اهمیت است.

هر گروه از این فرم ها با شال و روسری مناسب خود به زیبایی ست می شوند. نکته قابل توجه در ارتباط با فرم صورت این است که فرم صورت بر نحوه و مدل بستن روسری شما نیز اثر گذار است.

رنگ پوست

تقسیم بندی رنگ پوست به سفید، سبزه و تیره، معمول ترین روش تقسیم بندی رنگ پوست است. قرار گرفتن رنگ پوست شما در هر کدام از این دسته بندی ها به انتخاب و ست کردن روسری با مانتو توسط شما جهت می دهد. انتخاب روسری مشکی برای افراد با رنگ پوست تیره تیره مناسب نیست.

افراد دارای رنگ پوست روشن و سبزه نیز برای انتخاب روسری خود باید دقت زیادی داشته باشند. در این بین تناژ رنگ پوست نیز مسئله با اهمیت دیگری است که توجه ویژه می طلبد. تناژ رنگ پوست را به چهار دسته سرد، گرم، خنثی و برنزی تقسیم کرده اند. هر کدام از این دسته‌ها با روسری مناسب خود ست می‌شوند.

روسری جدید زنانه طرح ایما

رنگ مو و چشم

رنگ مو، ابرو و چشم های شما در انتخاب شال و روسری جدیدتان بسیار حائز اهمیت است. برای رسیدن به یک پوشش ست و چشم نواز باید ترکیب دقیقی از موارد گفته شده را انتخاب نماید تا شاهد درخشش استایل خودتان باشید. رنگ مو به طور کلی به سه دسته سرد و گرم و خنثی تقسیم می شود. رنگ های قرمز و قهوه ای و زرد جزو رنگ های گرم هستند.

رنگ های آبی و بنفش به گروه رنگ های سرد تعلق دارند و رنگ های سفید و مشکی و خاکستری را رنگ های خنثی می نامند. رنگ های خنثی از قابلیت ست پذیری بالایی برخوردار هستند و با طیف وسیعی از روسری ها به راحتی ست می شوند. برای انتخاب شال و روسری مناسب موی بلند باید دقت بیشتری به خرج دهید.

روسری زنانه کد 7256

خرید شال عمده و روسری

اگر از هر شال یا روسری در استایل خاصی استفاده می کنید به تعداد زیادی شال و روسری نیاز خواهید داشت. فروشگاه میس رز برای جلوگیری از صرف هزینه زیاد برای خرید شال و روسری راه حل مناسبی را پیش بینی کرده است. این راه حل خرید شال و روسری عمده است. شما می توانید با خرید 6 عدد شال و یا روسری، محصولات منتخب خود را به قیمت عمده خریداری کنید. امکان خرید روسری قواره کوچک یا همان مینی اسکارف نیز به صورت عمده فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید