وبلاگ

جلوگیری از لیز خوردن روسری

جلوگیری از لیز خوردن روسری

یکی از مشکلاتی که بعد از خرید روسری ممکن است برای خانم ها بوجود بیاید لیز خوردن آن است. مشکل سر خوردن روسری بسیار کلافه کننده است. اگر روسری شما لیز می خورد و مجبور هستید مدام آن را مرتب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

سر خوردن روسری به دو دلیل عمده اتفاق می افتد: انتخاب اشتباه جنس روسری و بستن نادرست روسری. در این مقاله راه های جلوگیری از لیز خوردن روسری را بررسی خواهیم کرد. شما با پیروی از این راه ها می توانید از روسری و یا مینی اسکارف دلخواهتان به راحتی استفاده کرده و جذابیت ظاهری خود را حفظ کنید.

روسری نخی Dream flower میس رز

جنس روسری

انتخاب درست جنس روسری اولین راه جلوگیری از لیز خوردن روسری است. شما باید جنسی را انتخاب کنید که سر نمی خورد. به عنوان مثال با خرید روسری ژاکارد خیال شما از لیز خوردن آن راحت خواهد بود. اگر قصد خرید روسری مشکی برای شرکت در مراسم و مهمانی ها داشتید باید بدانید که هر چه روسری شما نازک تر باشد امکان لیز خوردن آن بیشتر است.

راه دیگری که می توانید از سر خوردن روسری خود جلوگیری کنید، استفاده از کش مو و کلیپس است. موهای خود را به وسیله کش یا کلیپس ببندید، این امر به ثابت ماندن روسری شما کمک خواهد کرد. چرا که موهای آزاد و صاف باعث لیز خوردن روسری خواهد شد.

روسری نخی Flower flame

گیره روسری

استفاده از گیره روسری نیز از سر خوردن آن جلوگیری خواهد کرد. استفاده از کلاه حجاب و هد بند هم به شما کمک می کند که مجبور نشوید دائماً مشغول مرتب کردن روسری خود باشید. اگر از چادر استفاده می کنید باید دقت کنید که جنس چادر شما بر فیکس بودن شال و روسری بسیار تاثیرگذار است. استفاده از چادرهای لیز مانع از ثابت ماندن روسری شما خواهد شد.

دوختن کش به چادر به ثابت ماندن چادر و به تبع آن روسری کمک زیادی می کند. همچنین می توانید قبل از گره زدن روسری خود آن را با یک سنجاق فیکس کنید. این کار مانع لیز خوردن روسری شما خواهد شد. اگر قصد استفاده از روسری دخترانه یا روسری حریر دارید می توانید از سوزن روسری برای فیکس کردن آن استفاده کنید.

روسری نخی طرح گل لاله نباتی

طلق روسری

طلق روسری نیز به نوبه خود به ثابت ماندن روسری کمک می کند. روش ساخت و استفاده از طلق روسری را قبلاً در مقاله جداگانه ای توضیح داده ایم. با این روش ها استفاده از هر نوع روسری برای شما لذت بخش خواهد شد. البته خرید و استفاده از روسری نخی خیال شما را از لیز خوردن روسری راحت خواهد کرد.

روسری نخی مدل های متنوعی دارد. فروشگاه اینترنتی شال و روسری میس رز با ارائه جدیدترین مدل های روسری نخی شما را در انتخاب و خرید روسری همراهی می کند. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی میس رز در دو دسته شال و روسری تولید داخل و محصولات وارداتی ارائه می شوند.

روسری نخی Sea of tulips آبی

خرید روسری عمده

با خرید روسری از فروشگاه میس رز استایل شیک و جذابی را برای خود رقم خواهید زد. روسری تولید داخل میس رز توسط کارخانه این برند تولید و عرضه می شود. در تولید این محصولات از بهترین پارچه های موجود در بازار استفاده می شود. میس رز کیفیت چاپ محصولات خود را تضمین می کند.

خرید از فروشگاه میس رز هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. قیمت محصولات میس رز کاملاً رقابتی بوده و شما می توانید با بودجۀ کمی شال و روسری دلخواهتان را از فروشگاه میس رز خریداری کنید. همچنین امکان خرید عمده روسری را نیز برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با صرف هزینه ای اندک تعداد زیادی روسری خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید