وبلاگ

شال و روسری مناسب موی بلند

شال و روسری مناسب موی بلند

شال و روسری مناسب موی بلند باید مرغوب و با کیفیت باشد. یک روسری بلند شما را در مراقبت و نگهداری از موهایتان یاری می کند. البته طبیعی است که مراقبت از موهای بلند تلاش بیشتری می خواهد.

بطور کلی برای انتخاب محصول مناسب موهای بلند باید دو نکته مهم را در نظر گرفت. 1- جنس شال و روسری 2-زمان و مکان استفاده از شال و روسری. در نظر داشتن این ویژگی ها به شما کمک می کند بهترین شال و روسری را برای خود انتخاب کنید.

جنس شال و روسری

فارغ از این که موهای شما بلند است یا کوتاه، مهمترین معیار برای انتخاب شال یا روسری، جنس یا همان پارچه شال و روسری است. اگر زیباترین مدل شال و روسری را صرف نظر از جنس شال و روسری مناسب موهای بلند انتخاب کنید، آن محصول در مدت زمان کوتاهی زیبایی خود را از دست می دهد. اگر قصد خرید مینی اسکارف دارید نیز باید به جنس آن توجه داشته باشید

روسری نخی Roses

زمان و مکان استفاده

استفاده از شال و روسری نازک در فصل های سرد سال و همچنین استفاده از شال و روسری ضخیم در فصل های گرم سال انتخاب نادرستی است. شال و روسری نازک برای فصول گرم و شال و روسری ضخیم برای فصول سرد مناسب خواهد بود.

مکان زندگی شما نیز بر انتخاب شال و روسری مناسب موهای بلند تاثیرگذار است. استفاده از شال و روسری نازک در مناطق گرمسیر مثل جنوب کشور و استفاده از شال و روسری ضخیم در مناطق سردسیر مانند مناطق کوهستانی رواج بیشتری دارد.

شال و روسری نازک در فصول گرم امکان عبور هوا را فراهم کرده و سلامتی موهای شما را تضمین می کند. استفاده از شال و روسری ضخیم در پاییز و زمستان نیز از آسیب دیدن موهای شما در برابر سرما جلوگیری می کند.

روسری نخی Abercrombie & Fitch

انواع شال و روسری

  • شال و روسری نخی و ابریشم:

استفاده از پارچه های نخی برای تولید شال یا روسری بسیار رایج است. سبکی، تبادل هوا و قیمت مناسب مهم ترین ویژگی شال نخی است. پارچه های ابریشمی را نیز می توان بهترین جنس برای تولید شال و روسری دانست.

نازکی روسری ابریشمی آن را به محصولی مناسب برای فصل ها و مناطق گرم و همچنین استفاده در مجالس تبدیل کرده است. روسری مشکی نیز یکی از محصولات محبوب برای حضور در مجالس است. کیفیت بالا و ظاهر زیبا نکات مثبت شال ابریشمی و قیمت بالای شال ابریشمی تنها نکته منفی این محصولات است.

روسری ابریشم با ضخامت بیشتر انتخابی مناسب برای حفاظت از موهای بلند شما در فصول سرد و مناطق سردسیر است.

  • شال و روسری حریر و پشمی:

اگر به دنبال شال و روسری مناسب برای موهای بلند خود هستید، ما روسری حریر را به شما پیشنهاد می دهیم. روسری حریر به نازکی، لختی و زیبایی معروف است. استفاد از شال و روسری حریر در مناطق گرمسیر و فصول گرم سال رایج است.

شال حریر بعلت قیمت بالا بیشتر در مجالس و مهمانی ها استفاده می شود. شال و روسری پشمی ضخامت زیادی دارد. این ویژگی محصولات پشمی را برای استفاده در فصول سرد و مناطق سردسیر متمایز می کند. استفاده از پارچه های پشمی برای تولید روسری دخترانه نیز اخیراً ترند شده است.

ضخامت زیاد از چروک شدن شال و روسری پشمی جلوگیری می کند. لذا این محصولات نیازی به اتو ندارند. محصولات پشمی را می توان شال و روسری مناسب موهای بلند با قیمت متوسط و کیفیت بالا دانست.

  • شال و روسری ساتن:

اگر به دنبال شال و روسری مناسب موهای بلند با قیمت پایین هستید، محصولات ساتن انتخابی هوشمندانه است. روسری ساتن با ظاهر براق و درخشنده برای استفاده در مجالس توصیه می شود. شال و روسری رنگ سال با جنس ساتن به شما در ساخت استایل دلخواهتان کمک خواهد کرد.

از پارچه ساتن بیشتر برای تولید روسری استفاده می شود. در پایان دقت داشته باشید که شال و روسری مناسب موی بلند بهتر است طرح خلوتی داشته باشد. از انتخاب رنگ‌های جیغ نیز پرهیز کنید. شال تک رنگ را می توان بهترین انتخاب برای مو بلندها دانست.

روسری نخی Flower wave

خرید عمده شال و روسری

برای خرید عمده شال و روسری فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب عرضه می کند. ما فروشگاه اینترنتی میس رز را به شما پیشنهاد می دهیم. میس رز بعنوان تولید کننده شال و روسری نامی آشنا برای بانوان خوش پوش ایرانی است.

شما با هر سلیقه ای می تواند شیک ترین مدل های شال و روسری را از این فروشگاه خریداری کنید. حذف واسطه ها باعث شده است که شال و روسری با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی در سایت میس رز عرضه شود.

لذا با کمترین بودجه می توان شال و روسری مناسبی را انتخاب و خریداری کرد. بانوانی که به خرید حضوری شال و روسری علاقه دارند نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه شال و روسری میس رز واقع در تهران، بازار بزرگ، بازار جعفری، دالان دوم، پلاک 83  اقدام به خرید شال و روسری مناسب موهای بلند خود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید